De Podcast Fabriek | Menno Media

De Podcast Fabriek wordt Menno Media


Sinds de oprichting in 2014 van ‘De Podcast Fabriek’ werkten we voor zowel grote en veeleisende klanten als kleinere bedrijven vol ambitie. Na een aantal jaar wilden wij verbreden en onze expertise op het gebied van audio en podcasting uitbreiden. Met de naam Menno Media is Den Haag een full service online marketing bureau rijker.

Onze klanten waarderen ons om onze pragmatische aanpak voor een gedegen muziek marketing strategie. Vanaf oktober 2018 combineren wij alle belangrijke aspecten die bijdragen aan online succes. We analyseren, pakken aan, evalueren en verbeteren nu het hele spectrum van online marketing. Van strategie tot uitvoering. Menno denkt met je mee! Dat is de nieuwe slogan van het splinternieuwe online marketing bureau Menno Media.

Diensten uitbreiden

We bieden een compleet pakket aan online marketing mogelijkheden. Met onze specialisme, podcasting en muziek marketing boden wij een op maat oplossing voor grote retailers als Albert Heijn. Maar vooral aan radiostations, muziek publishers, festival- en eventorganisatoren. Voor non-profit organisaties als ZonMw hadden wij de tool om online succesvol te zijn met audio toevoegingen voor de nieuwsbrief en maandelijkse podcasts over wat er in overheids- en zorgsector zich afspeelden. Wij merkten dat vanuit de markt steeds vaker de vraag gesteld werd om een ‘alles-onder-een-dak’ oplossing aan te bieden. Online succesvol zijn met je bedrijf is tegenwoordig niet meer weg te denken. Zeker nu er diverse snelle en goed betaalbare oplossingen. “Ook voor het MKB!” vertelt Menno van der Lubbe, eigenaar van Menno Media.

Toekomst

Menno Media richt zich op grote maar zeker ook kleinere bedrijven die behoefte hebben aan een succesvolle online marketing strategie. Van webbouw naar traffic, conversie, het inzichtelijk maken van campagnes met rapportages en het optimalisatie van alle (sales-)kanalen zoals bijvoorbeeld social media.

Online Marketing strategie

“Wij creeren grafische designs die cross-mediaal ingezet kunnen worden en die van te voren  goed zijn ingericht voor het toepassen van online marketing.” vervolgd Van der Lubbe. Door krachtige en doeltreffende campagnes worden de doelgroepen aangesproken met verschillende tools. Van SEO inrichting van een website, prachtige gepersonaliseerde nieuwsbrieven met dynamische content en marketing automation campagnes tot Google Ads campagnes of Google shopping voor een webshop.

bron: Menno Media 2018